۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه

کشف یک ویروس مزمن، جهان در خطر نابودی

سازمان جهانی بهداشت در گزارش خرداد ماه خود نسبت به شیوع یک ویروس مزمن خطرناک به جهانیان هشدار داد.
دکتر ریچارد هاو رییس بخش تحقیقات ویروسهای مسری مزمن، پرده از راز ویروسی برداشت که قرنهاست بصورت مخفی در بدن بخشی از مردم جهان زندگی میکند و اثرات سوء بسیاری بر شخص و جامعه می گذارد.
دکتر هاو میگوید: "این ویروس خطرناک از نوع ناشناخته ای است که بصورت انگل در بدن میزبان زندگی و رشد میکند و وقتی به سن بلوغ رسید آماده تولید مثل در بدن میزبان جدید می شود"
این ویروس از طریق گوش وارد بدن نوزادان می شود و بلافاصله باعث کوتاهی آلت تناسلی نوزاد مذکر میگردد، حتی از برخی مناطق آفریقایی گزارشاتی از کنده شده آلت تناسلی نوزاد مونث به سازمان جهانی بهداشت ارسال شده است.
این انگل ویروسی بعد از ورود به بدن نوزاد رشد خود را شروع میکند و از ناحیه آلت تناسلی به سمت قلب و مغز فرد پیشروی می کند، از علایم ورود این ویروس به بخش قلب، بی رحمی، شقاوت، سنگدلی، خندیدن به صحنه های سلاخی انسان و حس بی تفاوتی نسبت به کشته شدن دیگران است.
فرد در این مرحله به تدریج حساسیت خود را نسبت به کمک به همنوع و قدرت تشخیص خوبی و بدی را از دست می دهد.
آخرین مرحله رشد این ویروس وقتی است که وارد مغز می شود، فرد مبتلا در این مرحله انسانهای دیگر را دشمن و حیوان می پندارد و همیشه در صدد ضربه زدن، شکنجه، تجاوز و کشتن دیگر افراد است.
مبتلایان در مرحله مغزی، خود را برگزیده خدا و پاک و مقدس می دانند و ریختن خون انسانهای دیگر به بدترین شکل ممکن و سلاخی آنها را هدف نهایی خود می دانند.
بیمارانی که اقدام به سرکوب و درمان این بیماری نکنند بعد از مدتی آماده هرگونه اقدام تروریستی و انتحاری می شوند و در این مرحله انگل تمامی حواس پنجگانه آنها را به کنترل خود در می آورد و به طور کلی غیر قابل درمان می شوند.
متاسفانه این ویروس حتی پس از سرکوب نیز در بدن میزبان به صورت مزمن در می آید و بعد از تولد نوزاد شخص، از طریق گوش نوزاد وارد بدن میزبان جدید و آغاز رشد انگلی خود می شود.
طبق آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، نزدیک به 20 درصد مردم جهان به این انواع مختلف این ویروس مبتلا هستند.
دانشمندان در تحقیقات خود یافته اند که بهترین شیوه برای مبارزه با این ویروس، افزایش دانش و آگاهی و دوری از هر گونه جهل و تعصب و خشک مغزی است.

۱ نظر: