۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

آقای خامنه ای پاسخگو باشید!



 
آقای خامنه ای این توهین ها و تعرضاتی که به تمامیت ارزی ایران و عزت مردم ایران می شود همه اش نتیجه سیاست های دیکتاتوری و سرکوب طلبانه شما و رفیقان شفیق شما در انجمن حجتیه است، شما که در داخل ایران مردم را سرکوب و در کهریزک ها تحقیر می کنید انتظار نداشته باشید که کشورهای خارجی به مردم این سرزمین احترام بگذارند البته اگر اشکهایی که در سخنرانی های خود برای عزت مردم ایران میریزید مدل اشک تمساح نباشد.
آقای خامنه ای به همت سیاست های دیکتاتوری شما و کودتای نظامی که با موافقت شما بر علیه مردم صورت گرفت نظام ج.ا از مشروعیت کاملا افتاد و حال همان مجریان کودتا مجبور به زدن چوب حراج به سرمایه مردمی کشور شده اند و قراردادهای ننگین تر از ترکمانچای در تاریخ ثبت می کنند و مجبور به باج دادن به کشورهایی همانند چین و روسیه می شوند که بارها نشان داده اند برای تمامیت ارزی ایران نقشه ها دارد.
آقای خامنه ای، فصل الخطابی شما در این مملکت اگر چه غیر قانونی و استکباری است اما باید بدانید این قدرت بیش از حد شما مسئولیت بیش از حدی هم برایتان ایجاد میکند، شما باید پاسخگو باشید در قبال این تاراج و غارت شگرف سرمایه ملی کشور که توسط پرسنل سپاه پاسداران می شود ، شما باید در مقابل نسل حال و آینده ایران پاسخگو باشید که در راس حکومتی هستید که این چنین مردم خویش را حقیر می کند ، اینچنین آزادی های خصوصی مردم را محدود و به این شدت در مقابل مردم گستاخی می کند و سگان هاری تربیت کرده که مردم را سلاخی کنند.
شما باید جوابگو باشید بر وجدان انسانی که چطور عشق و وحدت بین مردم ایران را تبدیل به نفاق و تنفر کردید، شما باید جوابگوی به قهقرا بردن کشور توسط دولت کودتایی شوید که بی کفایتی و خیانتش را به صرف نزدیک بودن نظر شخص اولش به شما بخشیدید.
شما باید پاسخگوی خون های به ناحق ریخته مردمی باشید که جرمشان طلب رایی بود که با گستاخی تمام از ایشان دزدیدید.
آقای خامنه ای از توهم مرکز دنیا بودنی که دشمنان مردم و دوستان کنونی شما به شما تلقین می کنند خارج شوید ، شما با این وضعی که کشور را بدان دچار کردید بذری کاشتید و می کارید که بعد از شما تبدیل به هیولایی غیر قابل کنترل و تهدیدی برای نسل بشر خواهد شد که نتیجه ای جز جنگ و ویرانی کشور نخواهد داشت.
حال که چرخ گردون این قدرت را به شما داده که از قانون فراتر باشید بیایید و تا دیر نشده جلوی بسته شدن نطفه این هیولای خونخوار را بگیرید شاید این مردم مهربان شما را بخشیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر