۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

بیدار شو ای ایرانی از خواب دراز 1400 ساله

وطن نام تو نام نامداران / همه فصل تو بادا نوبهاران / وطن سبزی سپیدی سرخگونی / مبادا دشمنت را جز زبونی...

بیدار شو ای ایرانی از این خواب دراز 1400 ساله ، تو چه کردی با میراث کوروش، کجاست فر ایرانی؟ کجاست سرزمین داریوش و آریوبرزن و آرش؟ کجاست درفش کاوه؟ کجاست بزرگ پهلوان رستم دستان؟
چه کردی با زبان پارسی؟ کجاست شاهنامه فردوسی؟ بیدار شو از این خواب دراز ، از این رویای نئشگی ایرانی. بیدار شو و ببین که ایران ویران شده اسیر نامردمان تازی پرست شده. بیدار شو و ببین چطور جشن های هر ماهه تبدیل به عزاداری اسطوره های عرب شده.
بیدار شو که هویتت را انکار میکنند، گذشته را دزدیده اند و حالت را چپاول کرده اند و فردایت را سیاه رقم میزنند . بیدار شو و ببین که تازی چطور بر تو ترکتازی می کند. از سرمایه تو فراخ میشوند و تو را انکار می کنند . بیدار شو که ققنوس وطن اشک میریزد، بیدار شو...

۷ نظر:

  1. درود بر ایرانیان مبارز وآزادی خواه/ این سگ کثیف عرب سگ خسن کفرالله را هرکجا که دیدید بکشیدش تا درس عبرتی برای بقیه اعراب موش خور و سوسمار خور شود جایزه نقدی برای سر بریده این سگ کثیف از جانب من مبلغ 1.000.000 دلار این بی شرف را هر کس زنده یا مرده تحویل دهد نقدینگی که گفتم بعنوان پاداش دریافت می دارد .آدرس اینترنتی من mazdakkhoramdin@yahoo.de میباشد .

    پاسخحذف
  2. برخی دوستان دارند اشتباه میکنند. مشکل اصلی اسلام است و نه عرب. عرب هم از این اسلام چوب خورده و میخورد. این دوستان نشانه را عوضی گرفته و آب در هاون میکویند. باید ریشه را زد یعنی اسلام و نه شاخ و برگ یعنی مسلمان و عرب. تا بخود نیاییم و خود پول مذهب جهل را تامین کنیم، قصه همین است که هست.

    به مساجد پول ندهید. در صندوق صدقات پول نریزید. به امامزاده‌های دروغین نروید. به سیدها احترام اضافه نگذارید (این عین نژاد پرستی و نوکر صفتی است) اکثر سیدها اصلا سید نیستند. اکثر امامزاده ها دروغین است. سیدی هیچ توجیه علمی و حتا اسلامی هم ندارد. جهل است و نژاد پرستی. به مراسم شکم چرانی عاشورا نروید، از یک وعده قیمه رایگان بگذرید. بجای شکم خود به مغز خود بیاندیشید. خمس و سهم امام ندهید. چرا احترام سوبله به روحانیان میگذارید؟ مگر آنها تافته جدا بافته هستند. لباسشان نه حتا لباس پیامبر که لباسی از مردم عراق است. اصلا چرا باید با این لباس و تظاهر و صنفی گری به این طرف و آنطرف بروند؟

    پاسخحذف
  3. دوستان شما اگر امکانش را دارید یک سایتی چیزی معرفی کنید
    تا مثل اعتراض به جعل نام خلیج فارس در گوگل اینبار هم در اعتراض
    به این عرب کثیف همه در انجا اعتراضشان را نشان بدهند.

    پاسخحذف
  4. بجای تعصب بیجا و فحاشی و گرد و خاک تو اینترنت ،پاسخ منطقی بدین.مگه دروغه؟؟؟چرا از حرف حساب عصبانی میشین؟خوب اگه راست میگین یک سند،فقط یک سند از علوم مختلف مربوط به قبل از اسلام ارائه کنید.من ۵ رشته علمی میگم،شما از این ۵ رشته فقط ین نفر را نام ببرید(فقط یک نفرکافیه)ریاضیات،طب،نجوم،فلسفه،شاعر وووو.ممنون میشم اگه معرفی کنید.

    پاسخحذف
  5. اگر روزي روزگاري صدام حسين فقط خرمشهر را محمره ميخواند و به خبال خام خود قصد تصاحب بخشي از سرزمين ما را داشت امروز به يمن فاسدترين دولت تاريخ ايران، مردکي به نام سيدحسن نصرالله که اينقدر بشکه بشکه و مفت مفت نفت ايران و پارسيان را خورده چنان هار شده است که گستاخانه تمدن ايران و پارسي را انکار ميکند و رهبران خودخوانده ايران کنوني را عرب و از قوم اعراب ميداند

    اگر صدام حسن فقط تعلق خرمشهر را به قوم پارسي انکار ميکرد امروز اين مار در آستين پرورده ايرانيان سوداي عربي کردن و زوال تمدن و تاريخ و فرهنگ پاک ايراني را در سر ميپروراند . اما ما هرچه ميکشيم از قوم شياد و عوامفريبي است که بر کشور ما حاکمند ، آنها که شعار تمدن ايراني ميدهند اما حرف اصلي خود را از دهان اين مردک عرب ميزنند . اما مردم ما چه خوب اين مردک و امتال وي و باج دهندگان حاکم بر ايران را شناختند که با جان و دل فرياد زدند نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران .

    سيدحسن و اربابان و شايد هم نوکرانش در ايران بدانند حتي قشر مذهبي ايران هم به ايراني و پارسي بودن خود افتخار ميکنند و هيچگاه خود را عرب نميدانند . افتخار ما ايراني بودن ماست و اين سيد حسن به زودي درسي از ملت ايران و قوم پارسي خواهد گرفت که عبرتي براي همگان خواهد شد

    پاسخحذف
  6. جوابیه فردوسی به سید حسن نصرالله
    در این خاک زرخیز ایران زمین
    نبودند جز مردمی پاک دین
    ھمه دینشان مردی و داد بود
    وز آن کشور آزاد و آباد بود
    چو مھر و وفا بود خود کیششان
    گنه بود آزار کس پیششان
    ھمه بنده ناب یزدان پاک
    ھمه دل پر از مھر این آب و خاک
    پدر در پدر آریایی نژاد
    ز پشت فریدون نیکو نھاد
    بزرگی به مردی و فرھنگ بود
    گدایی در این بوم و بر ننگ بود
    کجا رفت آن دانش و ھوش ما
    چه شد مھر میھن فراموش ما
    که انداخت آتش در این بوستان
    کز آن سوخت جان و دل دوستان
    چه کردیم کین گونه گشتیم خوار؟
    خرد را فکندیم این سان زکار
    نبود این چنین کشور و دین ما
    کجا رفت آیین دیرین ما؟
    به یزدان که این کشور آباد بود
    ھمه جای مردان آزاد بود
    در این کشور آزادگی ارز داشت
    کشاورز خود خانه و مرز داشت
    گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
    گرامی بد آنکس که بودی دلیر
    نه دشمن دراین بوم و بر لانه داشت
    نه بیگانه جایی در این خانه داشت
    از آنروز دشمن بما چیره گشت
    که ما را روان و خرد تیره گشت
    از آنروز این خانه ویرانه شد
    که نان آورش مرد بیگانه شد
    چو ناکس به ده کدخدایی کند
    کشاورز باید گدایی کند
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم
    کجا این سر انجام بد داشتیم
    بسوزد در آتش گرت جان و تن
    به از زندگی کردن و زیستن
    اگر مایه زندگی بندگی است
    دو صد بار مردن به از زندگی است
    بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم
    برون سر از این بار ننگ آوریم
    ا

    پاسخحذف
  7. این دوست بی اطلاعات ما که میگوید که ایران پیش از اسلام دانش و علم نداشته باید بداند که1) اسکندر و اعراب و ترکان و مغولان هنگام هجوم وحشیانه به ایران کتابخانه ها را به اتش کشاندند که شرح ان در تاریخ امده است مانند کتاب سوزی اعراب که شرح ان در بسیاری از کتابهای تاریخی همچون تاریخ طبری امده است 2) حتی یونانیها که دارای فیلسوفهای فراوانی بوده اند باز هم همواره برای کسب علم کتابهای زرتشتیان را میخوانده اند حتی اسکندر وحشی قبل ار انکه اوستا را به اتش بزند نخست نکات علمی ان را برمیدارد و به یونان می برد بعد اوستا را اتش می زند 3)اکثر مغ ها دانشمندان زمان خود بودند 4) ایران باستان متمدین ترین کشور دنیا بوده و همه می دانیم که تمدن بی علم حاصل نمیشود 5) با وجود کتاب سوریهای فراوان در ایران توسط وحشی ها باز اسامی تعدادی از دانشمندان به جا مانده اگر شما به جای خواندن کتاب های دعا (عربی )کمی درباره تاریخ خود بخوانی دیگر از این حرفهای خنده دار و ضد ایرانی نمی زنی دانشمندانی چون بزرگمهر، استانس(استاد دموکریت)،سلمان پارسی و....تعدادشان زیاد است الان حضور ذهن ندارم ولی میتوانی با یک جستوجوی کوچک در گوگل اسامی انها راپیدا کنی اگر وقت داری6) اگر اعراب علم را به ایران اورده اند چرا بعد از اسلام هم تعداد دانشمندان ایرانی از دانشمندان عرب بسیار بیشتر بود مگر طبق استدلال شما ایرانیان نادان نبودند.7) گاث های زرتشت شعر هستند که سابقه ای کاملا طولانی دارند (زمانی که اعراب حتی تعداد نقاط شعر را هم نمیدانستند)

    پاسخحذف