۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

آقای کوثر نظرتان در مورد اعتصاب غذای نسرین ستوده چیست؟

آقای نیک آهنگ کوثر ، کاریکاتوریست یا کارتونیست هجرت کرده از ایران به خاطر فشارهای مضاعفی که در 3 ساعت مصاحبه با حسین شریعتمداری در دفتر روزنامه کیهان که در آن کار میکردید آن هم زیر کولر گازی مجبور به ترک ایران از مرز هوایی شدید چند سوال از شما دارم:
1- شما مبارزان داخل ایران را که بنا به عدم امنیت با شناسه های مجازی فعالیت میکنند را داخل آدم حساب میکنید؟ آیا فرقی بین یک مبارز حامی شما و یک مبارز منتقد شما هست که خاک پای حامیان هستید و منتقدان را سیاه دل و برادران گمنام و ... می نامید؟
2- شما که خوشبختانه زندان های معاصر را تجربه نکرده اید . اعتصاب غذایی می دانید چیست؟ آن هم در زندانهای مخوف رژیم ؟ جان مبارزان برای شما چه ارزشی دارد؟ آیا جان مبارزان برای شما مهم تر است یا همانند آن پیر سفر کرده معتقدید با مرگ اعتصاب کنندگان ما قوی تر میشویم؟ به نظرتان اعتصاب غذا یک "بازی خطرناک" هست یا آخرین راه برای رعایت حقوق زندانی؟
3- اکنون که نسرین ستوده برای بار دوم در اعتصاب غذا به سر میبرد آیا میخواهید به این بازی خطرناک ادامه دهد یا شما هم خواستار پایان اعتصاب غذای ایشان هستید؟ اگر دومی را بر میگزینید پس دلیل حمله به سران جنبش به خاطر درخواست پایان اعتصاب غذای زندانیان سیاسی چه بود؟ و اگر راه اول آیا حاضر هستید خودتان یا عزیزانتان این بازی خطرناک را تا آخر انجام دهند؟
4- اعتقاد دارید که جایی که آزاد باشید می توانید کار کنید و برای همین از ایران رفتید . آیا این آزاد بودن حقی برای زیر سوال بردن روزنامه نگاران و مبارزان آزاد اندیشی می شود که حاضر به عافیت طلبی نشدند و با تمام خطرات در داخل کشور بر علیه ظلم مبارزه می کنند ایجاد میکند؟
5- شما که ادعا دارید سیاستمدار نیستید آیا شرکت در انتخابات شورای شهر یک کار سیاسی نیست؟
6- شما که ادعا دارید تا سال 80 پیگیر اعدامهای دهه شصت بودید چطور در انتخابات حکومت شرکت کردید که التزام به ولایت فقیه از شروط اصلیش است؟
7- اگر معتقد به عدم بت سازی و انتقاد هستید پس چرا برای منتقدانتان شرط تعیین میکنید؟ هدف یابی میکنید؟ آیا منتقدان شما سیاه دل هستند یا شما که دنبال برچسب زنی و ایراد اتهام هستید؟

۱ نظر:

  1. به نظر من اگه بایکوت خبریش بکنیدبهترین پاسخ را به او داده اید

    پاسخحذف