۱۳۹۰ فروردین ۴, پنجشنبه

ایران بهشت شیطان


خیلی سخته تو مملکتی زندگی کنی که ادعای قداست و بر حق بودن دارد اما در واقع بهشتی است برای خلافکاران و کلاهبرداران و مکانی امن برای انجام تمام کارهای زشت و غیر اخلاقی و شیطانی؛ که این مامن شیطان توسط حکومتی بنا شده است که در توهم مدینه فاضله کشور را مملو از فضله هایی کرده که برای دزدی و ارضای آز و طمع خود از جان و مال و ناموس دیگران هم نمیگذرند و مخالفان و ناراضیان را با طناب دار الهی خویش سر به نیست می کنند.
سربازان گمنام امام زمانی موهوم وظیفه حفظ امنیت سرداران مرگ و حفظ کیان کاخهای درباریان شیطان را بر عهده دارند .
سپاهی که انسانیت و ایمان را در جبهه های جنگ 8 ساله جا گذاشت و اکنون هیولایی هفت سر شده که سپاهیان شیطان را در خصوصی ترین امور شهروندان به جاسوسی میگمارد تا خوراک شکنجه و تجاوز و کشتار بازجویان ابلیس در دخمه های سیاه سپاه جور شود.
نمایندگانی که نه نماینده مردم که نماینده کلاهبرداری و ریا و ربا هستند و خود کارگزار شیطان روی زمین، قضاتی که واژه ای جز اعدام و تحقیر نمی شناسند و عدالت را در همان روز سوگند برای حفظ امنیت شیطان به جوخه های مرگ سپرده اند.
و شیطانک هایی که بر روح و جان مردم سرزمینم سایه افکنده اند و از مغز جوانان پاک سرزمین تغذیه میشوند.
و چنین است که جامعه به تعادلی شیطانی رسیده است به پایداری ظلم و تاریکی دوزخ.
تمام امید ما نور درخشان سبزی است که از دلهای پاک مردم سرزمینم منتشر می شود تا امیدی باشد برای رهایی از زنجیرهای شیطان، برای جدایی از دروغ و تنفر پراکنده شده توسط نظام شیطان و نسیمی است که گرد مرگ و یاس پاشیده شده ضحاک و ضحاکیان را با خود جارو میکند تا بار دیگر دلهای مردم به هم نزدیک شود و عشق و مهربانی جای تنفر و نا امیدی را بگیرد.
و این نور سبز پاک است که سرانجام پیروز است...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر